חזון ודרכי פעולה

משרדנו מייצג תובעים בלבד ועל כן המשרד לעולם איננו נמצא בניגוד עניינים וטובת המשרד הנה טובת הלקוח תמיד.

איננו גובים שכר עבור ייעוץ ובחינת התיק, כמו כן השכר על שירותנו משולם למעשה לרוב ע”י הנתבע כתוספת באחוזים על סכום הפיצוי המגיע ללקוח – כך ככל שהפיצוי שהשגנו ללקוח גדול יותר אנו מרוויחים יותר וכך למעשה השגת פיצוי גבוה ככל שניתן ללקוח הוא תמיד בראש מעייננו.

חשוב למשרדנו להיות תמיד חדשן ובעל ההישגים הגבוהים ביותר – שכן הצלחת הלקוח היא הצלחתנו.

משרדנו מאמין שידע מקצועי משפטי ורפואי נרחב, ניסיון שאין שני לו, תשומת לב לפרטים והנחיית הלקוח לאורך תביעתו הם המובילים להצלחת התביעה.

אנו מקפידים על תכנון מוקדם של כל תיק מתחילתו ועד סופו, תוך מוכנות מלאה לכל תרחיש וייעוץ והכוונת הלקוח על מנת להביא לתוצאה הרצויה.

המשרד הנו אחד המשרדים בעלי הניסיון הרב ביותר בתחום הנזיקין בישראל ומייצג תובעים בהצלחה מרובה מזה 51 שנים.

ניסיון רב זה מתבטא בשני מישורים – הן ביכולת להביא לתוצאות הטובות ביותר במסגרת ניהול משא ומתן עיקש וברמה הגבוהה ביותר במטרה לממש את זכויותיו של הלקוח ולסיים את התיק בפשרה מהירה ובפיצויי הגבוה ביותר האפשרי מול הצד שכנגד (הנתבע) אשר יכול לכלול חברות ביטוח, מעסיקים, רשויות מקומיות, עורכי דין וכן הלאה, והן בניהול התיק בערכאות – בבתי המשפט, בתי הדין השונים ובוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי ומשרד הביטחון.

מכיוון שהנחיית הלקוח באופן ראוי יכולה במקרים רבים להוות את ההבדל בין הצלחה להפסד – עורכי הדין במשרד, אשר עובדים באופן צמוד עם מומחים רפואיים מכל הסוגים, ובראש ובראשונה עורכי הדין גוהר, הנם בעלי ידע עצום ונמצאים בחוד החנית לא רק ברמת הידע בפן המשפטי אלא גם בפן הרפואי והרפואי-משפטי ומעניקים ייעוץ ברמה הגבוהה ביותר ובצורה ייעודית לכל נפגע.

כמו כן המשרד מקבל ייעוץ רפואי מסור משורה של רופאים ואנשי מדע ומקצוע מובילים בתחומם הכוללים מומחי בטיחות, חשבים ומהנדסים על מנת לתת את המענה המקצועי ביותר לכל תרחיש ולכל תביעה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: