עו”ד נזקי גוף

עו”ד נזקי גוף מייצג לקוחות אשר נפגעו פיזית בתאונות דרכים או עבודה ובנסיבות אחרות. המעורבות שלו חשובה כאשר ברור כי מדובר על מקרים קשים ומורכבים עם פגיעות משמעותיות. בוודאי, כאשר נגרם מוות כתוצאה מהאירוע. הוא יכול לנהל את כל הנושא היטב ובכך להגדיל את הסיכוי לקבלת פיצוי כספי על הנזקים שנגרמו. “גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב ערך.

עו”ד נזקי גוף – מיומן ויעיל

עו”ד נזקי גוף מכיר את הנושא לעומק. הוא מכיר היטב את הגופים המפצים בגין תאונות אלו. כך את המוסד לביטוח לאומי, את חברות הביטוח הפרטיות המבטחות את לקוחותיהם ואת שאר הגופים המעורבים. משום כך יש לו זווית ראיה רחבה. מצד שני, כאשר הוא מקבל תיק לטיפול הוא לומד אותו לעומק כולל את הפרטים הקטנים ועל פי זה מגבש תכנית פעולה. בכל מקרה, הוא ממליץ, במידת היכולת, לתעד כל תאונה כבר ברגע התרחשותה. לאסוף ולשמור מסמכים רפואיים ואחרים על הוצאות כספיות, לגבות עדויות מעדים וכיוצא בזה. בנוסף הוא יסביר ללקוח על דרך ההתנהלות מול נציגי המוסדות והחברות המפצות. בעיקר להימנע מאמירת דברים או ביצוע פעולות שעלולות לפגוע בסיכוי הזכייה. תביעה אמורה להיות מוגשת כאשר היא מוצדקת טכנית וכלכלית. הפיצוי הכספי יסייע לנפגע ולבני משפחתו בטיפולים, שיקום ובניהול אורח חיים עתידי סביר.

ניהול תביעה

ניהול התביעה ייעשה תחילה במו”מ ישיר. זוהי הדרך הטובה ביותר להגיע להסכמות והיא, לרוב, מועדפת על כל הצדדים. במידה והדבר לא מסתייע לשביעות רצונו, הוא יפנה לבית משפט לקבלת סעד ממנו. הוא יטען לטובת לקוחו, ייעזר במסמכים הרפואיים, בדו”חות על התאונות, בחוות דעת בעדויות ועוד. כך להכיר הכרת בית המשפט בצדקת טענותיו.

שירות ממשרד מעולה

“גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל סיטואציה, ייצוג וליווי מקיפים, מחירים נוחים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. מנהליו ישרתו בשמחה אחרים.

עורכי דין לנזקי גוף

עורכי דין לנזקי גוף מטפל בלקוחות שנפגעו בתאונות דרכים או עבודה ובאירועים אחרים. במקרים של פציעות חמורות, נכויות או, חלילה, מוות הם ו/או בני משפחתם נזקקים לסיוע כספי ו/או אחר. המוסדות המפצים הם מוסדיים, עסקיים ואנשים פרטיים. מעורבות של עו”ד מקצועי מגדילה את הסיכוי לזכייה בתביעה מוגשת. “גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

עורכי דין לנזקי גוף – יעיל ומיומן

עורכי דין לנזקי גוף לומד כל תיק לעומק ובוחר את דרכי הפעולה המתאימות לכל סיטואציה. הוא, כמובן, מכיר היטב את דרכי הפעולה של המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח הפרטיות המפצות את הנפגע. כך שהוא יודע להגיב אליהן ולנהל את הלקוח על פי הנדרש. הוא יתדרך אותו איך לפעול בנסיבות של ועדות רפואיות, בעת בדיקות וכדומה. הוא יסביר לו לשמור מסמכים רפואיים והוצאות כספיות בגין הטיפולים, תיעוד ועדויות של המקרים וכדומה. הוא ישתמש בדו”חות מומחים הנעשות לאחר התאונות השונות ועוד. כך הוא יכין תיק  לתביעה בנוסף, ייעץ לגבי כדאיות הגשתה וסיכויי הצלחתה. המחלוקות שעלולות לצוץ הן לגבי אחוזי  נכות קבועה שנקבעים, לגבי היקף הפיצוי הכספי וכדומה. הכספים הנתבעים אמורים לסייע לנפגע ו/או בני משפחתו בטיפולים, בשיקום, בניהול אורח חיים עתידי סביר ועוד.

ניהול משא ומתן

ניהול משא ומתן מול הגורמים המפצים עדיף ללקוח כמו גם לצדדים האחרים. אחת הסיבות היא שקיימת אפשרות לשליטה על תוצאותיו בניגוד לקבלת החלטת בית משפט. במידה והדבר לא מסתדר לתובע בגלל שהסכום המוצע נמוך מהמגיע, אזי הוא יפנה לבית המשפט לקבלת סעד ממנו. כאן ינצל את מלוא יכולותיו וכישוריו ויטען לטובת לקוחות מתוך מטרה לשכנע את השופט/ת בצדקת טענותיו.

משרד עם תודעת שירות גבוהה

“גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ פרטני לכל מצב, ייצוג וליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהשתלמויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. מנהליו ישרתו בשמחה אחרים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: