עורך דין נכות כללית

עורך דין נכות כללית מייצג לקוחות אשר הפכו לנכים עקב תאונות עבודה ודרכים, מחלות וכדומה. יש צורך לתבוע את המוסד לביטוח לאומי והחברות הפרטיות המבטחות לטובת קבלת פיצוי כספי ו/או אחר. במקרים חמורים גם קבלת נכות לצמיתות. מעורבות עורך דין בנסיבות אלו חיונית ומגדילה את הסיכוי להצלחה בתביעה. “גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

עורך דין נכות כללית – מגבש דרכי פעולה

עורך דין נכות כללית לומד את התיק המונח לפניו, משוחח עם הנפגע ועל סמך כל הנתונים הקיימים מגבש דרך פעולה. יש חשיבות למעורבותו כבר בשלבים הראשונים בתהליך כי הוא יכול לייעץ היטב לגבי דרך ההתנהלות. מדובר בתהליך ארוך ומתיש שאסור לעשות בו טעויות. אמירה או פעולה תמימה לא נכונה מצד הלקוח עלולה לפגוע בסיכוי הזכייה בתביעה. מדובר על מקרים קשים ומורכבים בהם יש צורך לטפל, להשתקם ולנהל אורח חיים נורמאטיבי בעתידי. הכספים המתקבלים הם פיצוי בגין הפגיעה, והסבל ולטובת התנהלות עתידית. לאחר התאונה מקבל הנפגע טיפול רפואי. בהמשך תיקבע לו נכות זמנית. לאחר מכן, יוזמן לוועדה רפואית אשר תחליט לגבי אחוזי הנכות הקבועה. המחלוקות מתעוררות כאשר הלקוח סבור שקופח בהחלטות הזמניות או הקבועות.

תביעה מסודרת

תביעה מסודרת מתחילה עם ניהול משא ומתן ישיר מול נציגי הגוף המפצה. זוהי דרך מועדפת גם עבורם. במידה והמחלוקת לא מסתדרת אז עורך הדין יפנה לבית המשפט לקבלת סעד ממנו. הוא יטען טענותיו, יציג מסמכים רפואיים ואחרים על ההוצאות, את דוחות המומחים לגבי תאונת הדרכים או העבודה שגרמה לפגיעה, חוות דעת רפואיות, תקדימים משפטיים התומכים בגרסתו ועוד. הכול כדי להוכיח צדקת טיעוניו.

משרד עם תשתית מעולה

“גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ ספציפי לכל סיטואציה, אמפטיה והקשבה, ליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. מנהליו ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לטובת אחרים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: