כל אדם הוא עולם

​ההבנה כי ייצוג הנפגע יכולה לעיתים רבות להשפיע ישירות על עתידו ועל עתיד משפחתו, קל וחומר כאשר מדובר בפגיעה אשר מונעת מהנפגע לפרנס ולהתפרנס – מביאה אותנו לידי התנהלות מקצועית, שיקול דעת מלאת אחריות בכל תיק ותיק.

כל תיק ותיק מנוהל על ידנו בקפידה תוך שימת לב לצורכי כל לקוח באופן אישי והתאמת הייצוג הטוב ביותר לגביו ובשימת דגש על מקצועיות בלתי מתפשרת ודיסקרטיות.

אנו מבינים כי מטבע הדברים אדם שנפגע בתאונה נמצא לעתים במקום לא ברור ומבולבל בחייו ועל כן אנו מטפלים בכל תיק עם שירות אישי וצמוד הכולל ייעוץ משפטי לאורך ההליך בכדי להעניק את הטיפול המקצועי ביותר לכל אחד.

השילוב הייחודי של בקיאות מקצועית רחבת היקף, ניסיון רב שנים ונחישותו הרבה של צוות המשרד ושל העומדים בראשו, עורכי-הדין גוהר, יחד עם האמונה כי כל לקוח ראוי למיצויי זכויותיו ולקבלת הפיצוי הרב ביותר שניתן, תוך מתן שירות אדיב ואיכותי הם ערכי היסוד המושרשים בקרב עובדי המשרד מיום היווסדו והם אשר מנחים את דרכו של המשרד ויוצרים את הקומבינציה המיטבית להשגת תוצאות וסכומי פיצויי מירביים בכל תיק.

מחלקות ושירות ללקוח

המשרד מתחלק למחלקות שונות וייעודיות על מנת להעניק את הטיפול הטוב ביותר ללקוח כאשר כל מחלקה אמונה על ניהול נדבך ספציפי בתהליך, וכוללות ייעוץ פרטני, ליווי לוועדות רפואיות והכל עד להשגת הפיצוי הכספי הגבוה ביותר האפשרי ובאופן המהיר והיעיל ביותר שניתן תוך ניהול צמוד של עורכי הדין גוהר בכל תיק.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: