עורך דין תאונות קשות

עורך דין תאונות קשות מייצג לקוחות שנפגעו ואמורים להתנהל מול הגופים המספקים פיצוי כספי ואחר. מדובר על תאונות מורכבות הנגרמות בעבודה, בדרכים, במרחבים הציבוריים ועוד. מעורבותו חשובה כבר בראשית התהליך מאחר והוא יכול לנהל אותו ואת הלקוח היטב. כך גם גדל הסיכוי לזכייה בתביעה עתידית אפשרית. “גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע נחוץ.

עורך דין תאונות קשות – פועל בנחישות

עורך דין תאונות קשות פועל  בנחישות מול הגופים רבי העוצמה. הוא מכיר את המוסד לביטוח לאומי ואת חברות הביטוח הפרטיות המבטחות ויודע להתנהל מולם בצורה מושכלת. הוא לומד כל תיק ביסודיות ומגבש דרך פעולה. כך, כמובן, כאשר מתעוררות מחלוקות לגבי נושא הפיצוי, היקפו, אחוזי  הנכות הנקבעים לזכאים וכיוצא בזה. כל תאונת דרכים או עבודה עם נפגעים רציניים מדווחת ונבדקת על ידי מומחים. בשלב הראשון מקבל הנפגע טיפול רפואי. במידת הצורך, נקבעת לו נכות זמנית. אחר כך יוזמן לוועדה רפואית מטעם המוסד לביטוח לאומי. כאן היא תחליט לגבי הנכות המגיעה, אם בכלל, ולגבי האחוזים שלה. המחלוקות עלולות להתעורר בעיקר, בנקודת זמן זאת ובעת פסיקה מקפחת כי יש לה משמעות ארוכת טווח. צריך לזכור, כי הכספים הנפסקים הינם בגלל הפגיעה, הנזק שנגרם ולטובת טיפולים עתידיים, שיקום וניהול אורח חיים סביר. הפסיקה משפיעה גם על התביעה כנגד חברת הביטוח הפרטית.

תביעה מורכבת

התביעה תמיד מורכבת והרצון של עורך הדין היא לסיימה בדרך של מו”מ ישיר. כך לטובת כל הצדדים המתדיינים. במידה ואין היענות לדרישותיו הצודקות, לטענתו, אזי לא יהיה מנוס מהגשת תביעה משפטית לקבלת סעד. בנסיבות אלו הוא יטען היטב לטובת לקוחו. יציג דו”חות, חוות דעת, עדויות, תקדימים משפטיים תומכים ועוד.

שירות ממשרד מעולה

“גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ייצוג וליווי, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, מהשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. מנהליו ישמחו להעמיד יכולותיהם וכישוריהם לטובת אחרים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: