עורך דין נזיקין תל אביב

עורך דין נזיקין תל אביב מטפל בתיקי לקוחות שנגרמו להם נזקים עקב פגיעות מגורמים ואנשים אחרים. הן יכולות להיות ברכוש, בגוף ובנפש, ביכולות ההשתכרות ובפרנסה ועוד. התביעה המוגשת הינה, לרוב, לפיצוי כספי הנדרש עקב סבל, פגיעה, לטובת שיקום ועוד. מעורבות של עורך דין בעל כישורים מגדילה את הסיכוי לזכייה. “גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חיוני.

עורך דין נזיקין תל אביב – מייעץ היטב בכל סיטואציה

עורך דין נזיקין תל אביב יכול לייעץ היטב בכל סיטואציה. לעיתים, העצה שייתן היא להימנע מהגשת תביעה בגלל חוסר סיכוי לזכות או מאחר והסכומים הנפסקים הינם נמוכים. בנסיבות אלו הוא יכול לחסוך ללקוח טרחה, כסף, בזבוז זמן יקר וכדומה. במקרים מורכבים כמו תאונות דרכים או עבודה הגורמות לנכויות, למוות ופגיעות קשות אחרות שווה להשקיע. כך גם  בעת הוצאת דיבה, הפרת חוזים ומקרים אחרים הפוגעים קשות בכיס. אותו הדבר לגבי פגיעה מכלבים וחיות מחמד אחרות הגורמות לנזקי גוף ונפש. קיימים נזקים שנגרמו בזדון או עקב רשלנות חמורה ואחרים בגלל חוסר תשומת לב. בתי המשפט מבחינים ביניהם בעת קביעת העונשים. הם מקלים יותר במקרה השני. הפיצויים כספיים הנקבעים לטובת התובע יסייעו לו ולמשפחתו רבות.

תביעות מול חברות ביטוח וגופים אחרים

במרבית המקרים התביעות תוגשנה  מול חברות הביטוח השונות המבטחות את הפוגעים. באחרים – מול הפוגעים עצמם. בכל מקרה, ישאף עורך הדין לסגירת הסכם במו”מ ישיר. רק במקרים בהם דרישותיו לא נענו כלל או נענו חלקית הוא יפנה לבית משפט. במהלך הדיון שם או מול בורר רשמי שייקבע יציג מסמכים רפואיים וכלכליים, עדויות, חוות דעת, תקדימים משפטיים וחומרים אחרים הנדרשים להצדקת טיעוניו.

שירות ממשרד ידוע  בתחום

“גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ סבלני לכל מתלבט, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, מהשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הוא ישרת בשמחה אחרים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: