עורך דין תאונות אופניים חשמליים

עורך דין תאונות אופניים חשמליים מייצג לקוחות שנפגעו בתאונות בהם מעורבים כלי הרכב הנ”ל. מדובר על כאלו בהם הרוכב פוגע במשתמשי דרך או במקרים בהם הוא נפגע. בכל מקרה ובמידה והפגיעה קשה וגורמת למוות או נכות, ניתן לתבוע ולקבל פיצוי כספי ואחר. מאחר ומדובר במקרים מורכבים הרי שיש צורך במעורבות עורך דין בקיא בתחום. “גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חיוני.

עורך דין תאונות אופניים חשמליים – יעיל ומיומן

עורך דין תאונות אופניים חשמליים לומד על התאונה מתוך התיק המוגש לפניו ומשיחות עם המעורבים בתאונה. הוא מכיר את סוגי התאונות עם אופניים חשמליים, את התנהלות חברות הביטוח הפרטיות המבטחות ואת המוסד לביטוח לאומי האחראיים למתן פיצוי כספי וקביעת נכויות ויודע להתנהל מולם. על פי כל הנתונים הללו, ואחרים נוספים, הוא יגבש דרכי פעולה למיצוי זכויות הנפגע. כאשר מתעוררות מחלוקות אזי מדובר על קרב קשה ומתיש. בכל מקרה קיים עליו לתדרך את לקוחו על הדרך לנהוג מול הגופים שמולו כולל בוועדות רפואיות מטעמם. יש חשיבות להתנהלות נכונה כדי לא לפגוע בסיכויי זכיית תביעה עתידית.

ניהול תביעה

התביעה מוגשת, בדרך כלל, לחברת הביטוח האחראית לנהג הפוגע, ואם מדובר בתאונה עצמית – לחברה המבטחת את רוכב האופניים. במקרים של תאונת פגע וברח ובאחרים נוספים בהם אין ביטוח מסיבות שונות, ניתן לתבוע את קרנית שהינה קרן של תאגיד ציבורי שהוקם למקרים אלו. עורך הדין ירצה להגיע להבנות במשא ומתן ישיר. במידה ולא מסתדר יגיש תביעה לבית משפט לקבלת סעד ממנו. הצלחה בתביעה תסייע ללקוחו לקבל כסף על הפגיעה, הסבל ולטובת טיפולים ושיקום.

שירות ממשרד בעל מסורת

“גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ייצוג איכותי, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, מהשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. מנהליו ישמחו להעמיד יכולותיהם וכישוריהם המוכחים ואת התשתית הקיימת לטובת אחרים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: