עורך דין תאונת אופנוע

עורך דין תאונת אופנוע מלווה את הנפגע ככל הנדרש. מעורבותו חשובה כבר כשברור כי הפגיעה קשה ומורכבת. הוא יכול לסייע רבות בניהול התיק ולהגדיל סיכויי זכייה בתביעה. פיצוי כספי מסייע רבות במקרים של נכויות או, חלילה, מוות שנגרם. “גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חיוני.

עורך דין תאונת אופנוע – יגבש דרכי פעולה

עורך דין תאונת אופנוע ילמד היטב כל תיק כולל כל הפרטים הקטנים שבו. הוא מכיר היטב את חברות הביטוח המבטחות, המוסד לביטוח לאומי ויתר הגורמים המעורבים. כך את דרך פעולתן, תגובותיהם וכדומה. על פי כל האלמנטים הללו והנתונים הקיימים יגבש דרכי פעולה להתמודדות מולם. כמובן, במקרים בהם, לדעתו, הם מקבלים החלטות הפוגעות בזכויות לקוחו. תאונת אופנוע נחשבת לרוב, לקשה ומלווה בפגיעות משמעותיות. לאחריה נזקק הנפגע לטיפול. היא מדווחת הלאה ובמידת הצורך נקבעת לו נכות זמנית. בהמשך הוא יוזמן לוועדה רפואית לקביעת הנכות הקבועה. המחלוקות מתעוררות כאשר אחוזי הנכות אינם גבוהים ומותאמים למצב הנפגע, כאשר אין הכרה בנכות ובנסיבות אחרות. צריך לזכור, כי הכספים הנפסקים נועדו לפיצוי על הפגיעה, הסבל, ולא פחות חשוב, לסיוע להתנהלות נורמטיבית עתידית.

תביעה מורכבת

התביעה מוגשת, לרוב, לחברת הביטוח האחראית לנהג הפוגע. כשמדובר בתאונה עצמית – לחברה המבטחת את הנהג. קיימים מקרים של תאונת פגע וברח ואחרים נוספים בהם אין גורם מפצה ידוע. כאן ניתן לתבוע את קרנית שהיא קרן של תאגיד ציבורי שנוסד למקרים אלו. עורך הדין ינסה להגיע להסכמות מולם במו”מ ישיר. במידה והדבר לא מסתדר יגיש תביעה לבית משפט לקבלת סעד ממנו. המטרה  הינה להוכיח טענותיו ולקבלת פיצוי כספי נאות.

שירות ממשרד עם מנהלים מוכשרים

“גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ייצוג ככל הנדרש, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, מהשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. מנהליו ישמחו להעמיד יכולותיהם המוכחות לטובת אחרים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: