עו”ד תאונות עבודה

עו”ד תאונות עבודה מייצג נפגעים בתאונות עבודה חמורות. באלו נגרמים נזקים גופניים ונפשיים ובמקרים קשים גם מוות. התביעות נעשות מול הגורמים הפוגעים, חברות הביטוח המבטחות אותם, המוסד לביטוח לאומי ועוד. הרצון הוא לקבל פיצוי כספי הנקבע על פי חומרת הפגיעה ואלמנטים נוספים. “גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

עו”ד תאונות עבודה – מלווה מהשלב הראשון

עו”ד תאונות עבודה אמור להיות מעורב כבר כאשר ברור כי מדובר בתאונה מורכבת עם תוצאות קשות. כאן הוא יכול לייעץ במיידית לגבי ההתנהלות מול המוסדות השונים רבי העוצמה. צריך להכיר את השלבים בעת תאונה כזאת. הראשון הינו קבלת טיפול רפואי הולם. במקביל, דיווח למוסד לביטוח לאומי. בשלב הבא ובמידת הצורך, תיקבע נכות זמנית. בהמשך יקבע המוסד לביטוח לאומי וועדה רפואית היכולה לפסוק על נכות קבועה לכל החיים. כאן ייקבעו אחוזי הנכות שיזכו את הנפגע בתשלומי כספים שונים. המחלוקות מתעוררות, לרוב, עקב אי קביעת נכות קבועה או כאשר האחוזים נמוכים מהמגיע (כך לפי טענת הלקוח). בנסיבות אלו יסייע עורך הדין לכל לקוח להשיג סכומי פיצוי מקסימליים מהמוסד לביטוח לאומי ו/או מהחברה הפרטית המבטחת אשר יגדילו את הכנסותיו, ישמשו לטיפולים, לרכישת ציוד שיקומי ובאופן כללי לניהול חיים עתידיים סבירים. הפיצוי הכספי מפצה גם על הפגיעה עצמה, הסבל הנגרם ממנה וכדומה.

מו”מ יעיל

מו”מ ישיר יעיל יכול לגשר על המחלוקות והוא מועדף, לרוב, גם על המוסדות המפצים. אבל כאשר חילוקי הדעות הנוגעים לפיצוי  הנדרש גבוהים, לא יהיה מנוס אלא לפנות לבית משפט לקבלת סעד ממנו. שם הוא יציג טענותיו, מסמכים רפואיים, כספיים ופיננסיים שונים, יביא תקדימים משפטיים תומכים, חוות דעת נדרשות וכדומה.

שירות ממשרד בעל יכולות רבות

“גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ פרטני, ייצוג וליווי מקיפים, מחירים נוחים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, מהשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. מנהליו ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת אצלם לטובת אחרים.

עורך דין לנפגעי עבודה

עורך דין לנפגעי עבודה מטפל בתיקי לקוחות הנזקקים לסיוע בתביעות מול הגורמים הפוגעים והמבטחים. תאונות עבודה חמורות גורמות לפגיעות גופניות ונפשיות חמורות. במקרים קיצוניים גם למוות. יש צורך לפצות בגין הפגיעה הסבל ולתת כספים לטיפולים, לשיקום ולניהול אורח חיים נורמאטיבי עתידי. “גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב ערך.

עורך דין לנפגעי עבודה – ירידה לפרטים הקטנים

עורך דין לנפגעי עבודה מכיר את הנושא לעומק כולל את ההתנהלות של המעסיקים, חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי והגורמים המעורבים האחרים. משום כך הוא בעל נקודת מבט מקיפה. יחד עם זאת, הוא לומד כל מקרה לגופו ומכיר היטב את כל הפרטים הקטנים שניתן לנצלם לטובתו. על פי כל אלו הוא יבחר בקו פעולה בעת שתידרש תביעה. פגיעה בעבודה גורמת לשרשרת פעולות נדרשות. ראשית טיפול רפואי במוסד מתאים, אחר כך דיווח לחברות הביטוח ולמוסד לביטוח לאומי. הוא זה אשר קובע, בעת הצורך, נכות זמנית. בשלבים אלו זכאי הנפגע לפיצוי כספי ראשוני ובנוסף, נקבעת לו וועדה רפואית לקביעת נכות קבועה. הבעיות מתעוררות כאשר היא אינה פוסקת על נכות המגיעה לטענת הנפגע או כאשר האחוזים הנקבעים לנכות הינם נמוכים מהנדרש.

פעולות של עורך הדין

עורך הדין ייעץ כבר בשלב הראשון איך להתנהל מול נציגי הפוגע, ובעיקר מה לא לעשות ומה לא לומר להם. טעויות תמימות עלולות לפגוע בסיכוי לזכייה בתביעה. בשלב המו”מ הוא ישאף לקבלת תביעותיו ללא מעורבות בית משפט. הוא יגיש תביעה משפטית רק בלית ברירה ובמהלכה הוא יטען לטובת לקוחו כדי להשיג את מירב הסיוע האפשרי נוכח הפגיעה. הוא ייעזר במסמכים הרפואיים, בחוות דעת בעדויות ועוד. הכספים שיקבל יסייעו מאוד ללקוחו ולמשפחתו.

שירות ממשרד מעולה

“גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ סבלני, ייצוג וליווי מקיפים, מחירים נוחים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, מהשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. מנהליו ישמחו לשרת אחרים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: