עורך דין נזיקין בצפון

משרד עורכי דין נזיקין משרת לקוחות המבקשים לתבוע פיצוי כספי בגין נזקים שנגרמו להם. מדובר על נזקים לרכוש, לגוף ונפש, כלכליים עקב אובדן הכנסות ואחרים. התביעות יכולות להיות מוגשות כנגד גופים עסקיים, ציבוריים, ממשלתיים וגם אנשים פרטיים. מומלץ לערב עורך דין כאשר ברור כי מדובר באירוע קשה ומורכב. “גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

עורך דין נזיקין בצפון – ייעץ בהתאם לכל סיטואציה

עורך דין נזיקין בצפון מעורב במקרים מורכבים וקשים בהם מתברר כי מדובר בנזק חמור. חשיבות הייעוץ רבה מאחר ולא תמיד כדאי לתבוע בגללו. לכן, יינתן ייעוץ בהתאם לחומרת הנזק מהותו, הסבירות לקבלת פיצוי, הכדאיות בהשקעה בתביעה ועוד. נזקים קשים מחייבים הגשת  תביעה כדי לקבל כספים היכולים לסייע בטיפולים ובשיקום. חלק מהסכומים הנפסקים נועדו לפיצוי  בגלל הפגיעה עצמה והסבל המגיע בעקבותיה. נזקים חמורים נגרמים עקב תאונות דרכים ועבודה הגורמות לנכויות או חלילה למוות. קיימים כלכליים עקב הוצאת דיבה, הפרת חוזים וכדומה. ניתן גם למצוא נזקי גוף העלולים להגיע מפגיעת כלבים וחיות מחמד אחרות. יש שנגרמו בזדון או עקב רשלנות חמורה ואחרים עקב חוסר תשומת לב. בתי משפט קובעים את העונשים בהתאם לכל סיטואציה ואירוע.

ייצוג יעיל

הייצוג ייעשה מול המוסד לביטוח לאומי, חברות ביטוח פרטיות ואנשים שגרמו לנזק. עורך הדין ישאף תמיד להגיע להבנות טובות מבחינתו במו”מ ישיר. רק במקרים בהם לדעתו, דרישותיו לא נענו הוא יפנה לבית משפט לקבלת סעד ממנו. במהלך הדיון הוא יטען לטובת לקוחו, יציג מסמכים רפואיים וכלכליים, דו”חות של מומחים בודקי תאונות הדרכים/העבודה, חוות דעת, תקדימים משפטיים וחומרים אחרים הנדרשים להוכחת טענותיו.

שירות ממשרד נחשב

“גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ליווי ככל הנדרש, הקשבה סבלנית, זמינות, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, מהשתלמויות, ממתן שירותים מאיכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הוא ישמח להעמיד כישוריו לטובת  אחרים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: