עורך דין תאונות דרכים בצפון

עורך דין תאונות דרכים בצפון משרת לקוחות אשר הם או יקיריהם נפגעו בתאונות דרכים חמורות. במקרים אלו יש להגיש תביעה לקבלת פיצוי כספי על נכויות, בגין מוות וכדומה. מומלץ לקבל ייעוץ כבר כאשר ברור כי מדובר במקרים קשים ומורכבים. התביעה תוגש בהתאם לסיטואציה אליה נקלעו הנפגעים. “גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע מפורט.

עורך דין תאונות דרכים בצפון – מלווה לכל אורך התהליך

עורך דין תאונות דרכים בצפון ילווה את הלקוח לכל אורך התהליך ועד לקבלת הפיצוי המגיע לו. תאונות דרכים עלולות לקרות בנסיבות שונות. חלקן עקב אי ציות לחוקי התנועה. אחרות עם עבירה מודעת על החוק כמו נהיגה בשכרות, תחת השפעת סם ועוד. בכל מקרה ובמידת האפשר יש לתעד את המקרה. בין היתר לצלם את מקום האירוע, לכתוב תיאור מקרה, לגבות עדויות עדים נוכחים או לקבל מספרי טלפון שלהם וכדומה. במקרים של צורך בעזרה רפואית אז יש לשמור את המסמכים המתקבלים. כל אלו ואלמנטים אחרים עשויים לסייע בעת הגשת התביעה. צריך להוסיף גם כי כאשר קיימת תאונה עם נפגעים אז בוחנים משטרתיים בודקים אותה ומוציאים דו”ח מסודר שעליו ניתן להסתמך בעתיד.

תביעה בתהליך מורכב

התביעה אמורה להיות מוגשת מול חברת הביטוח האחראית לנהג הפוגע. בעת תאונה עצמית לחברה המבטחת את הנהג. קיימים מקרים של תאונת פגע וברח וכאן ובאחרים נוספים ניתן לתבוע את קרנית שהיא קרן ציבורית המיועדת למקרים אלו. הרצון של עורך הדין המייצג הינו להגיע להסכמות במו”מ ישיר. במידה והדבר לא מסתדר, אזי להגיש תביעה לבית משפט לקבלת סעד ממנו. כך במטרה להוכיח טענותיו ולשכנע את השופט בצדקתו ולקבלת פיצוי כספי בגין הנזק והסבל ולטובת לשיקום.

שירות ממשרד בעל מוניטין

“גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ייצוג הולם, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, מהשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. מנהליו ישמחו לשרת אחרים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: