עורך דין ביטוח לאומי תל אביב

עורך דין ביטוח לאומי תל אביב משרת לקוחות אשר מתנהלים מול המוסד בנושאים כבדי משקל. המורכבים שבהם הינם אלו אשר בהם האדם המבקש נזקק לתמיכה כספית בגין עניינים שונים. ההתנהלות והבירוקרטיה הכרוכה בה מקשה על אנשים שאינם מכירים היטב את הנושא. עורך דין יכול לסייע רבות בכל שלב ולשפר את הסיכוי לקבלת עזרה. “גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב חשיבות.

עורך דין ביטוח לאומי תל אביב – בקיא בכל הפרטים הקטנים

עורך דין ביטוח לאומי תל אביב מכיר את המוסד היטב, את החוקים הקשורים אליו, את התנהלותו, הזימונים לוועדות רפואיות ואחרות, ומשום כך, יש לו נקודת מבט מקיפה וכללית. בנוסף, לומד כל תיק לגופו ויודע איך להתנהל מול המוסד ושלוחותיו, איך להגיב על החלטותיו, בקשותיו וטענותיו. מדובר לרוב, על תהליך מורכב בגלל תאונות דרכים או עבודה בהם לקוחו הפך לנכה, במקרים אחרים בהם הפך לסיעודי ובהזדמנויות אחרות. המעורבות שלו חשובה כבר ברגע שבו מבינים שמדובר באירוע קשה ומורכב מאחר והוא יכול לספק ללקוח עצות נכונות על דרכי ההתנהלות מול נציגי המוסד. הבעיות משתנות ממקרה למקרה. לעיתים, קיימים מקרים בהם הטיפול בו אינו מתבצע נכון, אחרים בהם הפיצוי הכספי הינו נמוך יחסית, בעת קביעת אחוזי נכות נמוכים מהנדרש ועוד.

תביעות 

תביעות מוגשות, לרוב, בגלל סירוב נציגי המוסד להכיר בחומרת הבעיה ומתן פיצוי כספי הולם. הניסיון הראשון להסרת המחלוקות  נעשה בפניות ישירות. במידה והדבר אינו עולה, אזי הוא יפנה לבית המשפט על מנת לקבל ממנו סעד. כאן הוא יציג מסמכים רפואיים ואחרים, יביא עדויות, יציג תקדימים משפטיים במקרים דומים ועוד. הכספים הנקבעים יסייעו למקבלם בטיפולים, בשיקום חייו וכדומה.

שירות ממשרד בעל מוניטין

“גוהר את גוהר – משרד עורכי דין” מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ייצוג הולם, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, מהשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. מנהליו ישמחו לשרת אחרים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: